lørdag den 16. august 2008

SØNDERSØ rundt !

Ja jeg begynder så små at tro på, at jeg nok skal fuldføre DHL stafeten i starten af september :-)

I dag cyklede vi alle 4 (drengene i anhængeren) ned til Søndersø. Jeg parkerede min cykel på toppen af bakken ned til søen (for hvorfor skulle slæbe den op efter jeg havde løbet) Niels cyklede så med drengene mens jeg løb.

Dagens mål var at løbe 20 min uden pause.....men ØV altså efter 9 min måtte jeg gå i 2 min for jeg kunne simpelthen ikke få nok med luft ned i lungerne følte jeg :-( Det skal lige siges at klokken var ca.10.30 - 11.00 og solen bagte fra en skyfri himmel - og det var da jeg kom ud af skyggen at jeg efter et par min. i bagende sol måtte gå lidt.......Men tilbage til løbet og jeg løb derefter 13 min uden pause.

Så holdt vi en fælles pause - drengene ville gerne ud af anhængeren og kaste med småpinde og lign. i søen. Derefter løb jeg det sidste stykke tilbage til min cykel en tur på 11 min - og vi havde nu været HELE søen rundt !!!!

Ifølge min Nike dims og min Ipod har jeg ved løb i dag tilbagelagt : 4,7 km

(jeg pausede den, da jeg gik)

Ingen kommentarer: